Vasemman puoleinen on kuumennettu, leimattu ja päälle hierottu Rub-ons väriä, kuten Sarikin oli tehnyt.
Oikean puoleinen on kuumennettu, leimattu Versamarkilla ja päälle laitettu Magic Pearls jauhetta.

Omala tavallaan molemmat kivoja, mutta siis tuon orvokkileimasimen mä tahdon ensin ;-D














