Itseasiassa Marassa oli vain yksi kauppa, Stämpelboden, mutta mä ehdin käydä myös kylillä... olin luvanut tuoda Riiviölle muutakin tuomista kuin vain askartelutavaraa.

Juha vei minut tällaiseen kauppaan, aivan ihanan romanttinen putiikki, joka kuitenkin sisälsi paljon pieniä huoneita täynnä tavaroita keittöön, lasten huoneeseen ja vaikka mihin.

Photobucket

Josta löysinkin kivoja sinettileimasimia, teepusseille omat tassit ja ennen kaikkea Riiviön tuliaisen... laukkufriikille uuden laukun.

Photobucket

Lisäksi en voinut olla kävelemättä toisen askartelukaupan ohi

Photobucket

Ja nyt sitten niitä ostoksia, jotka ovat sekalaisessa järjestyksessä

Photobucket

Pieni Tim Holtz salkku, johon mahtui kuitenkin 34 Stämpelbodenin leimasinta ja 6 Hänglar och Stänglaria. Lehdet, kukat, sinettileimasimet ja H2O-värit jätin suosiolla pois.

Photobucket

Leveää nuottiviivastotaustaleimasinta olen kaivannut ja nyt löysin sen jopa edullisesti. Tuota kulmasettiä en voinut vastustaa muuten.

Photobucket

Tässä ne teetassit, arvannette kumpi on mun ja kumpi Riiviön? Joskaan emme juo teetä kuin flunssassa, mutta näitä saa kyllä kaveritkin käyttää ;-D

Photobucket

Tässä paperivalintojani, niistä suurin osa Maja Designin.

Photobucket

Tässä printattua muovikalvoa, jonka voi itse värittää takapuolelle. Näin tästä demon ja en voinut jättää ostamatta, vaikkakin saatan joutua odottelemaan inspiraatiota jonkun tovin.

Ja sitten, mä tein maijut... ;-D

Photobucket

Eli ostin ensimmäisen laukkuni, joka on tarkoitettu BIAa varten.