Mä olen oikeastaan aina kammonnut kirppareita, vika on siis ollut korvien välissä. Eli on alkanut syyhytää jo ulkopuolella ;-D
Mutta nyt olen varannut pöydän itselleni viikoksi Mellukirppikseltä. En vie sinne vaatteita, vaan lähinnä Tupperin ajoilta jääneitä esittelykamoja ja Riiviö luopuu laukuistaan. Katsotaan nyt, että tarviiko sinne viedä vielä jotain muuta, vai riittääkö noita koko viikoksi... En yhtään osaa arvioida, että mitä ihmiset hakee kirppareilta, vaikka siellä jos jonkinlaista tavaraa onkin tarjolla.
Joskus olen ihmetellyt, että jos tavara on sulle turha ja sä haluat päästä siitä eroon, niin miksi siitä pitää saada rahaa viimeisen päälle? Mä en ainakaan osta vanhaa tavaraa, jos säästöä on tyyliin 5e. Kyllä silloin haluan uuden tavaran ja olen valmis myös maksamaan enemmän.
Mutta lähden nyt viemään tavaroita autoon, että olen valmiina pöytää laittamassa klo 12 ja ehdin vielä töihin.