Ja taas laittaa SAY mut juoksemaan paketin perässä postiin, väittäisin kyllä, että nautit tästä!!!!
Onneksi tänään mulla on muutenkin asiaa postiin, vaikka menisinhän mä sinne juoksu jalkaa muutenkin ;-D
Kuvasin nämä niin kuin mä ne sain, vaikka työlästä olikin repiä kaikki ne teipit auki...
Ensin paljastui kuori ja lehmä avaimenperä, vai oiskohan tämä sonni?
391928.jpg
Ja sen jälkeen tämä paketti (oliko pakko vielä laittaa paperiin?)
391927.jpg
Kuoresta paljastui ihana kortti
391931.jpg
ja paketista lehmä muki, vaikkei vielä ollutkaan ystävänpäivä, niin en jäänyt odottekemaan.
391925.jpg
Mukista vielä kurkkii lehmä
391926.jpg
Taidan huomen aamulla kaakaot tästä hörppiä, mä kun olen vielä niin pieni etten ymmärrä kahvin enkä oikeastaan teenkään päälle mitään.
Mutta mitenhän tämän parhaiten muotoilis... KIITOS SAY!!!