Lauantaina oli Kajaanissa ensin Koukussa Kortteihin Kevätkokous ja samalla askartelutapaaminen, koska paikalle oltiin saavuttu ;-D

MInä lähdin matkaan to iltana... ajelin ihan vaan Lahteen Mammalle yöksi. Pe aamuna kävin sitten parit kaupat ja niin olin Heinolassa klo 10 nappaamassa Hilun kyytiin. Olin kysellyt Hilua matkaseuraksi jo hyvissä ajoin ja niin matka alkoi. Ensin suuntasimme Jyväskylään, käytiin piakiseen Sinellissä moikkaamassa Miijjaa ja pidettiin ruokatauko. Tästä sitten Kuopioon tankkaamaan ja kahvitauko ja perillä Kajaanissa oltiin hiukan klo 17 jälkeen. 

Susalla istuttiin iltaan ja paiaklle tuli myös Jaana ja Piia, joten ilta meni tosi nopsaan.

Aamulla sitten koululle kamoja laittamaan valmiiksi. Olin varannut mukaan hiukan myytävää, varsinkin koristeita halusivat nähdä livenä, joten niitä oli mukana koko seinällinen, johon ei tosin ihan kaikki koristeet tällä hetkellä mahdu.

Photobucket

 Tässä sitten muuten mukana ollutta tavaraa...

Photobucket

 Meitä myyjiä oli toki muitakin, kuten Villakeiju

Photobucket

ja Nappi-Amalia

Photobucket

Kevätkokous sujui mallikkaasti Piian toimiessa puheenjohtajana

Photobucket

ja tässä sitten muuten kuvia paikan päältä. Sori kamut, mutta mä en ehkä muista kaikkien nimiä oikein, niin en mainitse teistä ketään. 

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ja sen verran sanottava, että näin etelän ihmisenä minulla oli perillä hiukan kylmä, mutta asia korjaantui vaatteita lisäämällä. Oli kuitenkin ilo nähdä, että sama oli muillakin... Johanna kiireellä ottaa pipoa pois päästä kuvan takia ,-D

Photobucket

Keli muuttui päivän aikan paljon, satoi vettä ja tuuli kovaa. Räntää ja yöpakkasta peläten (liikkeellä kesärenkailla) lähdimme vielä tapaamisen jälkeen ajamaan kotia kohti. Satoikin Mikkeliin saakka ja sitten alkoi aurinko paistaa ja lopulta iso kuun mollukkakin nousi taivaalle. Päädyin taas Lahteen yöksi, josta tänään matkasin Riiviön kanssa kotiin. 

Reissu oli hieno, oli ihana tavata uusia ihmisiä ja ainakin minulla oli älyttömän hauskaa. Pakko ottaa uusiksi, Kajaanissa tavataa joka kuukausi askartelujen merkeissä, joten suosittelen; sekaan vaan!!