Illalla oli sitten runkosarjan viimeinen matsi ja olin likoille ostanut liput sinne valmiiksi. Itse lähdin kuskiksi, kun arki-ilta ja kaikkea... ja hiukan mua sit kiinnosti nähdä kotipeli hallista käsin; punainen paitameri jne. 

Photobucket

Photobucket

Joskin nyt mullakin on punainen paita... fanipaita ilman numeroa, kun en osannut päättää ;-D

Mä otin kameran mukaan, tytöt eivät, mutta lainasin omaa kameraani jonkun 10 min ja muistikortti täyttyi tiuhaan tahtiin. Osa kuvista ei onnistunut, liikaa vauhtia ja liikkuvia osia. Toiset pelaajat on sitten enemmän kuvauksellisia kuin toiset... Katsokaas vaikka tätä Kuhtaa, oikea linssilude.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Neidin suosikki Kousa ei pelannut tänään, mikä oli pienoinen pettymys, mutta ehkäpä sen takia kuviin on päässyt myös muita pelaajia. 

Ville Peltonen 

Photobucket

Endras ja Söde

Photobucket

Markus

Photobucket

Markus edelleen

Photobucket

Ilta oli Jan Lundellin viimeinen ja vaikka mä en ole fani, niin kyllä oli koskettava loppu, kun Lunkka kävi kiittämässä faneja ja katsojia. Mä tälleen herkkänä ihmisenä ihan sain tipan linssiin, en kestä mitään jäähyväisiä. 

Photobucket

Photobucket

Mutta jos nyt sitten palais takaisin sorvin ääreen, muutama puolivalmis työ odottaa. Kulttuuria tosin on tiedossa viikon sisään, mutta hiukan erilaista... niistä lisää myöhemmin.