Lähetin tänä vuonna yli 60 korttia, määrä on kasvanut tasaisesti joka vuosi, mutta silti mulle käy joka kerta näin:

Mä lähetän kortteja hyville asiakkaille, ystäville ja niille, joiden kanssa teen yhteistyötä. Sukulaisia harvoin muistan, kun en ole heidän kanssaan muutenkaan tekemisissä. Joskus joku saattaa unohtua joukosta ja sitä taas harmittelen, että saakeli, kun unohtui ja ei kun lähettämään vielä. Mä tein viime jouluna tarralaput osoitteista koneelle ja kun juhannuksen aikoihin kone hajosi, niin enpä sitten ollut muistanut ottaa siitä varmuuskopiota tai sitten olen vaan tallettanut sen nyt johonkin epäloogiseen paikkaan, koska en löytänyt. 

No eipä tässä mitään, omasta mielestäni olen toiminut parhaaksi katsomallani tavalla ja ajoissakin olen korttieni kanssa aina liikkeellä. Huolehdin vielä, että Mammallekin on kortit valmiina viimeistään itsenäisyyspäivänä kirjoitettaviksi. 

Ja sitten käy taas näin... saan paljon kortteja, mutta en juurikaan niiltä joille, olen itse lähettänyt ;-D Tässä tämän kertainen saalis, josta varsin kiitollinen olen. Ja sinä, joka l'hetit minulle kortin, mutta et saanut sitä minulta: oliko pakko yllättää?

Photobucket

 Pitäisiköhän lopettaa korttien lähettäminen, kun aina tulee lähetettyä ne ns. "väärille" henkilöille ,-D Ei vaan, ei pidä kuvitella turhia, jos on sattunut korttini saamaan ilman, että on minulle lähettänyt... eikä sen myötä tarvitse minulle korttia ensi jouluna laittaa, mutta kuinka monelle muulle käy myös näin?