Eli nyt on onnellisesti messut läpi käyty, kuvia voi katsella itse messuista molemmista blogeista

Toki omakin pöytä minulla oli... vihreällä liinalla arpajaispalkintoja ja toisella puolen koristeita

 Photobucket Photobucket

Mutta ihan ilman kommelluksia ei näitäkään messuja saatu kasaan... joskin hauskaa oli kaikin puolin.

Ensinnäkin perjantaina olin luvannut ajaa Katajanokalle ruotsalaisia vastaan, että he varmasti löytävät meille. No, ensiksi poliisi oli sulkenut rantaan vievän kadun, koska pressan linnan luona oli jokin paraati tai niin oletin, koska näin sitten lopuksi miehiä pyhäpuvuissaan prenikat rinnuksilla. Jumissa olin muutamien satojen muiden autoilijoiden kanssa, kun puhelimeni soi, että olemme tulleet laivasta ulos. No joo, mä olin noin kilometrin päässä, mutta eihän se mitään auttanut. Puolisen tuntia odottelimme, että päästiin liikkeelle ja pian löysin kullan värisen WV:n ja niin vaan vilkuteltiin ja lähdettiin ajamaan meille. 

Kotona parkkipaikalle päästyämme, en ollut edes ehtinyt käsi päivää sanoa, kun Crocsini pettivät... tai kengät liukuivat eri suuntiin, tein spagaatin ja pyllähdin hienosti heidän autonsa viereen persuksilleni vesilätäkköön. Oli kuulkaa aika kylmää vettä, että en suosittele kokeilemaan. (Olen käyttänyt Crocseja ruusuni jälkeen, koska muut kengät eivät ole mahtuneet jalkaan, mutta nyt heitin ne nurkkaan.) Emme sanoneet käsipäivää vielä silloinkaan ;-D

Itse messuilla ruotsalaiset lupasivat opettaa minut sunnuntain aikana värittämään kuten pro... hm... tätä hiukan epäilin ja oikeassa olin... en välttämättä aivan avuton värittämisen suhteen ole, mutta en mä tykkää tästä vieläkään. Kuvan vasemman puoleinen on minun harjoitelmani, jos ette sattuneet huomaamaan. ;-D

Photobucket

Nyt kuitenkin nukkumaan, huomenna on vielä päivällä muut kuviot ja illalla pääsen laskemaan koristeita.