Tänään läksin Jehkon seuraksi Variston Sinelliin... ehkäpä olisi pitänyt jäädä kotiin, kun haastettiin toisiamme tekemään yhtä sun toista tässä ja ostettiin sen mukaan sitten samoja tavaroitakin... ;-D No, niistä sitten hiukan myöhemmin... ehkä sen jälkeen kun mä löydän mun askarteluinnon, paranen yskästä ja saan ääneni takaisin.

Mulla on joulun jälkeen neljäs flunssa menossa ja jokainen niistä on kestänyt kaksi viikkoa, niin tämäkin alkoi viime viikolla. Täytyy sanoa, että mulla olisi ollut kaksi viikkoa ihan omaa aikaa, neiti oli viime viikon leirillä ja tämän viikon Rodoksella, mutta mun puolesta päätettiin, että nyt maataan sängyssä ja luetaan kirjoja. Minusta aika epäreilua.

No mutta asiaan, tästä siis tulee kuvaton postaus... kamera on tiineessä sammakossa ja en jaksa kaivaa, en jaksanut päivälläkään.

Eli Variston Sinellissä oli esim. kaikki Inkadinkadon kirkkaat leimasimet -50% alessa ja muitakin tosi hyviä alennuksia, joten jos sinulta puuttuu vielä muutama loistava leimasin, niin suuntaa pian niitä hakemaan. Mulla valitettavasti oli jo kaikki, mutta en toki tyhjin käsin kotiin tullut ;-D

Huomenna aloitan tekemään pöytäkoristeita sunnuntain rippijuhliin, joista sitten myöhemmin. Nyt öitä!