Mun yksityisoppilas käytti tänään taas V.I.P.-lippuaan ja saapui tunnille tai oikeastaan parille opiskelemaan uutta. Hän on näin uuden vuoden kunniaksi perustanut oman juhla-askartelun, käykääs kurkkaamassa. 

Photobucket

No, kurssillä leikittiin vähän silitysraudalla ja tehtiin vauvakortti tytölle

Photobucket

ja lähikuvaa...

Photobucket

Aiemmasta ystäväkortista tällä samalla tekniikalla sain oikein puhelun Mummelilta, että olen alkanut hempeilemään ja ettei kortti ole minun tekemäni. Samaa oli ilmassa jo Maaretin kommentissa aiemmassa Leimailutaivaan haasteessa ja Annen väite Facebookissa oli, että olen tullut herkkään ikään...

Lupasin sitten Mummelille, että näytän hänelle Riihimäen tapaamisessa kuinka näitä tehdään. Näissähän mulla on "luonnoskin" koko ajan sama, ettei vaan menis liian vaikeaksi ;-D