Ajattelin jakaa teidän kanssanne lahjalistani, sen ennalta arvaamattoman, jota en ollut osannut itse kirjoittaa ;-D

Ensin Riiviön mini läppärin tuuletin kärähti ja ostin uuden, säilyypähän ainakin sopu hiukan paremmin.

Sitten Riiviön silmälasit meni rikki, kun juuri olin itse tullut näöntarkistuksesta pois, joten kävimme hankkimassa molemmille uudet silmälasit. No, ainakin näemme nyt paremmin ja jopa toinen meistä näyttää hyvältä.

Eilen kuivausrummun (ikää 3,5 vuotta) hihna katkesi ja korjaaja on tilattu huomiselle. Korjaajan saapuminen kustantaa 100e ja loppulaskua odotellen...

Täytyy sanoa, että jopa minulla olisi voinut olla toisenlainen lahjalista, jos sen olisi voinut valita itse. Mä olin ajatellut lähinnä jotain tällaista:

  • navigaattori
  • villasukat (olen villasukkien suurkuluttaja)
  • Leena Lehtolainen: Minne tytöt kadonneet

Ja Riiviön listaa en lähde edes miettimään, mutta tämäkin on ainakin vaihteleva, jos ei muuta.

Tosin Mammaltakin meni hella rikki ja teollisuusompelukone odottaa korjaajaa, että odottelen mitä sieltä seuraavaksi ;-D