Eilen olin messuilla Messukeskuksessa Sinellin osastolla, mutta tämän päivän vapaan otin ilomielin vastaan. Eilen meinaan aamuni aloitin nenäverenvuodolla ja ekaa kertaa sitten menin töihin veren maku suussa ,-D Ihan niin koville ei kuitenkaan messut normaalisti ota, mutta nyt viime viikon loppu Tampereella ja tämä heti perään oli oikeasti todella rankka juttu eli nostan hattua niille, jotka vielä tänään siellä uurastavat koko päivän myyden ja vielä illalla osastonsa purkaen. Tsemppiä Heinikalle, Miralle, Ökömökölle ja tietenkin Sinellin väelle.

Eilen messuilla klo 16 jälkeen ihmiset taisivat lähteä joko ruokakauppaan tai saunaa, mutta suurin osa katosi ihan yllättäin. Minäkin sitten laitoin kamat kassiin ja läksin pienelle ostosreissulle. Riiviö ei ollut töissä, hän oli vähän ennen jo kiertänyt mun lompakon kanssa messuilla ja hänen saaliinsa oli tällainen

Photobucket

 Myönnän kyllä, että jotain pyysin hankkimaan Helmientalosta myös minulle, mutta helmet ovat kaikki hänen.

Heinikan kohdalla mun käteisvaranto oli sitten jo loppu, mä niin harvoin nostan käteistä, kun olen ihan vannoutunut kortti-ihminen ja minun korttini ei Heinille käynyt. Heini, muista laskuttaa nämä... Maiju, muistuta!!

Photobucket

Ja Ökömökössä käytiin poikien kanssa turisemassa jokin tovi ja nämä uutuudet tarttuivat mukaan. Näistä leimoista näin kivoja taustoja, joskin en tiedä vielä milloin ne ehdin toteuttaa...

Photobucket

Ja Sinellistä ostin Papermania palikoita

Photobucket

Nyt olisi siten siivoushetki, että voisin askarrellakin tänään vähän.