Aamupäivällä sain testiviestin Anulta, että Timpan kukkaset ovat saapuneet... Hetken päästä soi puhelin, kun Sinellin Katja soitti, että sulle on nyt varattu Timpan kukkasia kassalle... ja kun vielä Sagakin Sinellistä soitti, että nyt sulle olis kassi, niin pakkohan mun oli ryhdistäytyä. Eli menin suihkuun, kävin labroissa ensi viikon pakkolomaa varten ja sitten ajoin Sinelliin.

Stanssi seinä on muuten aika näyttävä, vai mitä mieltä olette... tämä siis vain toinen seinistä

Photobucket

ja kuvasin muutamia uutuuksia, joita en ainakaan vielä ostanut

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Näihin mä sitten sorruin...nämä kiekurat pitää kuulemma olla kaikilla ;-D

Photobucket

Aakkoset on todella kivan näköiset, mutta mä vähän hankaan vastaan tuota pitkää stanssia, vaikka mulla on siihen kaikki pelit ja vehkeet. No, mä testailen syksyllä sitten...

Mutta huomenna mä en nouse sängystä koko päivänä. Ihan turha houkutella mihinkään, mä sairastan tämän nuhan nyt kerralla pois, vaikken vielä tiedä kuinka se oikeasti tapahtuu.