Heips kaverit... Mä vältin tänään sairaalareissun, olen kuulemma paranemaan päin, vaikka vielä ei itsestä tunnu siltä.

Sain Ruusun jalkaan ja täytyy sanoa, että vaikken kovin kova leikkokukkien perään ole, niin olisin tämän kuitenkin vaihtanut maljakkoversioon. Otan tämänkin kuitenkin haasteena... ehkäpä mä jo huomenna osaan askarrella selälläni maaten sängystä käsin... ainakin sitä kannattaa harkita tai sitten mä jatkan tuota kirjapinon tuhoamista, jonka Heli tänne kantoi.

Mutta jos musta ei pariin päivään kuulu mitään, niin Riiviö ei ole jaksanut mun ostoksia päivittää tänne ja mä vaan nautin olostani vuoteen omana... ehkä hiukan passattavanakin ;-D koska turhia askeleita ei todellakaan tule otettua ja nekin vähät on suunniteltava tarkkaan.

Aurinkoisia päiviä teille!!!

Edit. Kiitoksia kaikille parantavista ajatuksista. Alan kyllä viihtyä täällä sängyn pohjalla, joten jos ei ensi viikkoon mennessä ole mitään kuulunut, niin sitten voitte jo hiukan huolestua... sänky voi tuntua sitten jo liiankin mukavalta ;-D