Huh huh, rankka, mutta antoisa päivä takana... Nyt on jo saavuttu Rauman tapaamisesta kotiin, täytekakku tehty jääkaappiin imeytymään ja suihkussa käyty... on aika nostaa jalat ylös!!

Aamulla startattiin Riiviön kanssa klo 6.08 ja ensimmäiset treffit oli Sinisiiven Tepan kanssa Lohjan ABC:llä. Olin luvannut viedä meidän tilaukset perille, kun kerran ohi ajoin. Seuraava pysähdys oli Piihovissa, jossa hiukan ihmettelin jonoa naisten wc:hen, että mitä ne kaikki teki siellä lauantai aamuna puoli kahdeksan?

Raumalle on aina niin ihana saapua, kun kotoisasti toivotetaan tervetulleeksi, hiukan oli yksi puu kasvanut eteen, ettei suorempaa kuvaa saanut.

Photobucket

Riiviön kanssa kurvattiin Prismaan, jossa käytiin Jehkon kanssa eväsostoksilla ja siitä vielä Lindeksiin hakemaan vaatteita... mulle toppi ja Riiviölle sortsit. eilen en meinaan millään jaksanut Heinolan reissun jälkeen enää lähteä.

Sinisellä koululla oli taas iloinen ja rempseä porukka koolla

Photobucket

Mun paikan tunistatte tuosta Jehkoa vastapäätä olevasta Erikeeper-pullosta... Siis minulla liimaa, eikä edes vähän ;-D

Photobucket

Päätin aamulla lähtiessäni, että me Mummelin kanssa saadaan oikein jotain aikaankin tänään ja mä sitten stanssailin koko porukalle kukkatarpeet ja näytin kuinka näitä voi tehdä.Mummelikin sai kukkansa valmiiksi.

Photobucket

Terhille vielä... Oli kiva nähdä ja hienoa, että palaat takaisin kortteilun pariin, sitä on odotettu. Saiskos sunkin kukkasen näkyviin? ;-D

Ja kiitos kaikille muillekin mukavasta päivästä!!