Tyhjensin tässä kameraa ja minulla on kaikki 4 kuvaa ja nekin julkaistavaksi kelpaamattomia ;-D Veljelleni nousi kuume vasta Leimailutaivaan jälkeen (minulla se tuntui olevan pikemminkin etukäteen päällä), joten hänen kuviaan ainakin saan vielä odottaa. Kuitenkin loistavia kuvia on nähtävissä esim. Helin (ensimmäistä kuvaa lukuunottamatta), Eleonoran, Maissin, Sukarin, Maaretin ja Jehkottaren blogeissa. Muutkin voivat linkittää kuvia kommetteihinsa, jos haluavat.

Vieraita saimme messuille suht kaukaakin, Virosta ja Ahvenanmaalta, mutta myös Kajaanista...

Arpajaisissa voittaneihin on otettu yhteyttä tänä aamuna tekstiviestillä ja julkaisen voittajalistan, kun kaikki ovat ilmoittaneet osoitteensa minulle ja palkinnot on laitettu matkaan.

Mutta niihin minun ostoksiini, joita en muka ehtinyt juurikaan tekemään... Tosin olen tainnut harjoitella jo aika monta kertaa liiankin hyvin ;-D En ole lasenut ostosteni summia yhteen, se on kirjanpitäjäni tehtävä, mutta verraten ekaan kertaan messuilla Ruotsissa ostin vähän.

Leimoja... en erikseen erottele mitä mistäkin

 

Parit lehdet

Leikkureita


3D juttuja... Mix and Match

Mä luuli jo tähän lopettaneeni, mutta jäin kiinni, että ostin kuitenkin paperia, vaikka Riiviölle pidin aamulla puhuttelun , että paperin paperia ei sitten meille tule.

Nuo yllä olevat leimat on ainakin Riiviön valitsemia ja tämä alempikin satsi taitaa olla hänen, en ainakaan itse muista...

Vaikka meinasin kaikilta ostaa jotain, niin pari kauppaa jäi väliin, ikävä kyllä. Nyt menen laittamaan foamit loppuihin leimoihin...

Ja vielä kiitän kaikista kommenteista ja kiitoksista ja myös rakentavasta kritiikistä, jota sain jo eilen paikan päällä.