Kävin tänään Craftican Annelle opettamassa kaulakorujen tekoa, mutta hän ei meinaa sitten sortua tähän harrastukseen... ainakin nyt haastan hänet laittamaan tekemänsä korut blogiin näkyville ;-D Vaihtelu virkistää!!

Mä sitten ehdin siinä samalla hiukan käydä läpi tuotteita, joita multa puuttui... ja siis aloitetaan niistä, mitä mä läksin alun perin hakemaan... eli en ole päässyt testaamaan Magnolia-lehden kukkasia, kun mulla ei ollut oikeanlaisia kuviolävistäjiä ja kun tämä perhonenkin sattui kohdalle, niin ystävänpäivä ja kesä tulee kohdalle ennen kuin taas huomaakaan.

ja sitten mä tutkin nämä uudet Penny Blackin leimasimet... tosi söpösiä edelleen ja huomatkaa: SYDÄMIÄ!!

Viimeisenä sitten tämä Melting pot... vaikka ensin ajattelin pelkästään padan riittävän hellan levylle, niin kyllä se vaan on niin, ettei meidän Riiviö edelleenkään välitä syödä kohojauheita ja jos keittiössä paljon askartelee, niin on kohojauheita ollut yhden jos toisenkin leivän pohjassa ;-D

En tiedä muista, mutta tässä on erilainen pistoke kuin mitä Suomessa käytetään ja tämä ei siis sovi meidän pistorasioihin sellaisenaan. Minulla on kuitenkin jo paljon aiemmin hommattu adapteri, joten ei ongelmia.