Siis en jaksa ymmärtää, että miksi nykyisiä kodinkoneita ei tehdä kestämään. Ei pistäisikään niin vihaksi, jos ne kestäisi edes takuuajan loppuun ja hiukan yli, mutta ettei ne kestä kuin muutaman viikon, niin silloin pinna palaa. Ostin meinaan uuden digiboxin 4.9. ja jo se tänään sitten hajosi. Se käynnistyy ja sammuu, käynnistyy ja sammuu. Ei ehdi tehdä siinä välissä mitään eikä auttanut, vaikka otin seinästäkin pois vähäksi aikaa.

Mä vielä jaksaisin yrittää ymmärtää, jos saisin vietyä boxin johonkin tähän lähelle, mutta vaikka kuinka asutaan kaupungissa, niin mun täytyy lähteä Sanomataloon boxi viemään ja mulla on sinne matkaa 20 km. Eli vihaksi pistää se, että mä menen paikalle, ne sanoo, että korjataan pari päivää ja ilmoitetaan kun voit tulla hakemaan pois. Väliajaksi saan jonkin tavallisen boxin, johon ei voi tallentaa.

Mahtaavat huomen aamulla yllättyä, ku mä haluan kokonaan uuden koneen enkä ala ajelemaan huvikseen 80 km, kun kone on vasta 18 päivää ollut käytössä.

Edit. Vissiin sen verran kiukkuisen oloisena painelin Welholle, että eivät alkaneet edes ryppyilemään. Ilmoitin meinaan heti ensi sanoikseni, että reilu 2 viikkoa vanha kone ja nyt rikki, joten tulin uutta hakemaan ,-D Sain uuden koneen, mutta vielä en ole sitä seinään laittanut... jätän Riiivölle, kun sehän sitä enemmän tarvitseekin.