Mulla on alkoholimusteet lojuneet laatikossa varmaan kaksi vuotta ja voin kertoa, että kun korkki on ollut kunnolla kiinni, ei ole käynyt kuinkaan ;-D

Eli nyt päätin vihdoin testata, että onko nämä mun juttu vai eikö...

PhotobucketMYYTY!!

Eli mustetta olen töpötellyt piirtoheitinkalvolle, mulle jäi niitä laatikollinen mustesuihkutulostimen rikkouduttua ja vaihtaessani laseriin, mutta voi ne käyttää näinkin. Kalvo on valkoisen helmiäiskartongin päällä, jotta värit tulisivat paremmin esille ja 3D-kuva olikin valmiiksi kasattuna. Nekin kasatut muutama sata kuvaa pitää käyttää pois kuleksimasta.

Tekstin jätin vielä pois, kun olisin halunnut leimata, mutta ainakaan tänään tehdyt testaukset osoittivat ettei mulla ole oikeanlaista mustetta tähän tarkoitukseen. VersaFine ei kuivunut lainkaan ja kun pyyhkäisin musteet pois, vei se myös alkoholimusteet mennessään, tosin koko kalvo saattoi olla vielä hiukan liian märkä.