Kävin tänään Sinellissä ihan huvikseen... ;-D Niinhän mä yleensä aina. Nytkin siis tarkoituksena vaan käydä toivottelemassa hyvät vaput tytöille.

Jotain tarttui mukaankin, mutta hyvin pienessä määrin.

Photobucket

Eli noita puna-ruskeita kukkasia ei ollut lauantaina Ideaparkin Sinellissä ja taas noita kulmia olen kaipaillut kirjoihin... Kun tekee BIA:lla kirjasia, niin jotta kulmat eivät kuluisi, halan niihin tuollaiset metalliset kulmat. Aiemmin olen vain törmännyt vähän vastaaviin haaraniitteihin, mutta ne eivät ole sopineet tähän tarkoitukseen. Näitä kulmia oli sekä hopeisena että kultaisena ja mä otin molempia.

Sitten kuulin pientä juttua... kesäkuun ekalla viikolla Sinellissä tapahtuu... kyseessä on taitoviikko, ainakin to-pe 4.-6.6. Arjalla on luvassa yllätyksiä, mutta ei niistä vielä sen enempää. Kannattaa kuitenkin varata aika jo kalenteriin, mä päätin aloittaa kesälomani tästä.