Päätin, että teen tänään vihreän kortin, mutta ensin oli tärkeämpää asentaa uusi tv tähän tietsaan... ole kyllästynyt valitsemaan, että kumman klo 21.00 tv-ohjelmista mä otan digiboxiin olkkarissa... eli toinen on jäänyt kokonaan näkemättä, koska joko nukkumatti on kutsunut tai sitten työt painaa päälle. Mulla oli siis aiemminkin digibox tietsassa, mutta se meni rikki... syystä tai toisesta, asiasta on väännetty kättä Riiviön kanssa... etä kumpi on siis syyllinen ,-D

Mutta siis siihen vihreään korttiin.

Photobucket

joka ei edes kovin vihreä ole... Tämä leimasin on yksi niistä mun suosikeista, joka on kiva värittää ja hymyillen muistelen Jehkotarta, kun tätä katselen (tämä on siis löytänyt tiensä mun luo Jehkottaren avustuksella) ja kuitenkaan en tätä ole kortiksi saanut vissiin kuin kerran.

Tässä vielä kuvattu Gelly roll clear star kynällä tehdyt kimalteet, näkyyköhän nyt teille saakka?

Photobucket

Tätä kynää siis käytän niin taustapaperien "parantamiseen", leimakuviin, kukkasiin, vissiin ihan kaikkeen.

Nyt poistun sohvalle Nessupaketti kainalossa, mulla on törkeä nuha.