Huomenta vaan kaikille, mulla on pieni ilmoitusluontoinen asia kerrottavana... aloitan en kuitenkin näin sopivien sanojen takia musiikilla...

Joku on ehkä jopa jotain saattanut aavistellakin erinäisistä kommenteista ja muista hempeilyistä, mutta niin sitä vaan on käynyt, että olen löytänyt MIEHEN.

                     Photobucket

Esittelin hänet jo osalle kavereistani aamukahvilla meillä ja kun kanniskeltiin tavaroita Leimailutaivaaseen, mutta enempää askartelukavereitani hän ei kestänyt yhdellä kertaa tavata. Minusta jo varsin rohkea näin...

Jotta mahtuisimme jatkossa saman katon alle, on askartelutarvikkeista pakko luopua. Olen miettinyt tätä valintaa usean unettoman yön, voitte jo päätellä tämänkin kellon ajan mukaan, että nukkunut en ole, mutta uskon vakaasti löytäneeni elämän mantelin ja se vie voiton jopa leimasimista. Tosin sain kyllä Maijulta jo parisen viikkoa sitten ohjeistusta, että kannattaa tehdä heti selväksi kuinka tärkeää askartelu on, mutta... kyllä mä suhtaudun kaikeen tekemääni yhtä suurella intohimolla.

Ja vaikka olisinkin väärässä, niin ehkä toivotatte minut kuitenkin myöhemmin tervetulleeksi takaisin seuraanne... Lisäksi lupaan hoitaa kurssit ja tapaamiset, joita tälle keväälle on buukattu, ihan normaalisti.

Tulen tekemään invertaarion ja hinnoittelemaan kaikki tuotteet, jotka laitan myyntiin sitten huomenna. Aikamoinen urakka edessä, kun kaikki pitää kuvata jne.

Alustavan listan tuotteista olen tehnyt ja ennakkovarauksia otetaan vastaan. Listan tuotteista löydät täältä.