Täytynee paljastaa tuo eilinen aprillipila... en ole löytänyt sen paremmin miestä kuin lopettamassa askarteluakaan, enkä tosiaankaan varsinkaan miehen takia, kuten moni jo arvasi. Eikä siis totta toinen puolikaan...

Lisäksi en esitellyt Leimailutaivaan aamuna ketään Marikalle, Helille tai Miialle, mutta kävi kaverini Kölli meillä aamukahvilla ja auttoi kantamaan/kuljettamaan tavaroita paikan päälle. Olin siis hädissäni soittanut hänelle, että tarvitsen sun farmaria sunnuntai aamuna, tule apuun, koska olohuoneessani oli parhaimmillaan 5 television kokoista pahvilaatikkoa täynnä ennakkotilauksia ja mä en ollut edes hommannut vielä tarvikkeita kahvioon. Ei siis riittänyt Helin farmari eikä mun Punto, joten tarvittiin miestä apuun ;-D

Kölli on mun ainoa miespuolinen kaveri, jota voin pyytää apuun ilman, että kysyn lupaa hänen vaimoltaan, mutta ei meistä paria tule silti. Ollaan oltu hyviä kavereita useamman vuoden jo, joten yhdessä suunniteltiin tätäkin pilaa.

Eli kevättä mulla vaan on rinnassa (ja revähtänyt lihas), joka mut saa hempeilemään ;-D