Paljastettakoon, että olin kirjoittanut pukille... Mä halusin Leena Lehtolaisen uusimman kirjan: Väärän jäljillä. Olin kiltti, koska sain sen, Maria Kallion seurassa vietän osan joulustani
2171727.jpg

ja pari muuta aika yllättävää juttua...
Tämän sain veljeltäni, joka on ollut huolissaan mun puhelinkäytäytymisestä liikenteessä
2171710.jpg
Ennen poltin autoa ajaessani ketjussa, varsinkaan ruuhkia en kestä lainkaan. Nykyiseltään sitten puhun puhelimessa, mutta jospa jatkossa teen senkin laillisesti.

ja tämä oli mulle ja Riiviölle vinkkinä Papalta, että vois opetella korjaamaan juttuja itse...
2171730.jpg
Huomatkaa tyttömäinen lila värisävy. Näille työkaluille on myös kassi kuljetusta ja säilyttämistä varten.

Ja vielä nämä tulivat eräältä blogin kautta ystäväksi tulleelta, jolta en silti olisi korttia enempää osannut odottaa... Kiitos Sophy.
2171731.jpg

Askartelua taidan ajatella kirjan lukemisen jälkeen...