Siis kun itse kakun tekee ja saa vielä valita minkälaisen tekee, niin helppoahan se ;-D
Mun valinta on ehdottomasti vadelma
Photobucket
Mä olen siis valmiina täällä... jo nyt. Uskotteko?
Tässä siis näkee, että ne perhoset antaa aina vaan odotuttaa itseään, mutta mä onneksi olen haastanut parit muutkin korttien tekijät niitä väsäämään ja ehkäpä me joku päivä voidaan sitten vertailla... Nyt vielä harjoitellaan.

Edit.
Ok, ei se oikea kakku näyttänyt tuolta, tuo ylempi kakku meni eräille toisille synttäreille ja meidän kakun koristeli Riiviö.
Photobucket

Edit.
Hiukan illalla väsytti, etten jaksanut enää näitä kortteja tähän liittää, mutta siis mä sanoin kyllä, että jos tuo tullessaan muuta kuin kortin, jää ilman kakkua. Tätä toivetta kunnioitti vain Maarit ja Eeppi 1 sanoi tiukasti, että ei ole minulta. Mutta siis ne saamani kortit

Photobucket
Ylhäällä vasemmalla Eeppi1, oikealla Heli ja alhaalla Marika
Photobucket
Ylhäällä vasemmalla Maarit, oikealla Maiju ja alhaalla Riiviö
Kauniita kortteja kaikki tyynni ja perhoset tuntuivat olevan nyt in