Aamusella startattiin Lahdesta Sysmään ja perillä tapasin ennalta sovitusti Hilun ja Marlin. Me vallattiin erään kahvilan pöytä ja tytöt saivat leimata mun uusilla leimoilla, joita Ruotsista toin.
1701881.jpg
Meillä oli minusta varsin mukava tuokio, mitä nyt velipoika hoputti lähtemään. Ehdittiin kuitenkin ihan kivasti yhtä sun toista.
Hilulta sain patalappuja (olin näitä pyytänyt)
1702568.jpg
ja Marlilta lehmäaiheisen keittiöpyyhkeen, joka sopii mun vihreään keittiöön hienosti
1702566.jpg
Kiitoksia!

Me käytiin sitten vielä ihan keskenäänkin Lahjatavarapuodissa lähtiessä. Siinä toimii samalla kahvila ja hyvä kahvila olikin tämä Hilta & Hulta. Korvapuustit oli isompia kuin mun nyrkki ja aivan ihanan makuinen.
1701890.jpg
Tuolta voi myös jatkossa käydä ostamassa minun korttejani ;-D Tästä siis kehkeytyi työmatka vahingossa.