Mähän normaalisti olen tehnyt noita kirjasia puupahvista tai siis ne kannet. Siitä on saanut leikattua vaikka minkä kokoisia ja toisaalta mallisiakin paloja halutessaan. Olen kannet sitten päällystänyt minusta sopivalla paperilla tai tapetilla.
Otin Maijun ja Heinin vinkistä vaarin hommasin minäkin pinon värillisiä Chipboard:ja tai siis monta ;-D
Näistä syntyi kirjasia tosi nopeaan ja katsokaas, kun olen myös hyödyntänyt uutta Round it all -leluani.
1641227.jpg
jopa sisäsivuihin
1641228.jpg
Siis tuo Round it all ei ole tarkoitettu paperille vaan paksuille materiaaleille, mutta pitihän mun sitä testata paperille. Mä olen vähän sellainen, että mikä on kiellettyä, niin kokeilenpa kuitenkin ;-D
Jäi muuten hienosti jumiin yhdellä paperilla ja välillä myös tuolla Chipboardillakin, kun se päälipaperi leikkaantui huonosti. En kokenut sitä kuitenkaan ongelmaksi, koska otin irti sen roskaluukun ja painoin leikkurin osan irti jumituksestaan. Siis uskokaa te muut vaan, että ei se sovi paperille. Tosin nämä kirjan 15 sivua meni kahdessa eri osassa läpi ihan hyvin. Kyseessä siis Ruskakartongista tehdyt sivut.
Ja siis kun innostuin ja Heinolaan ollaan lähdössä, niin tein muutamat tyrkylle.
1641226.jpg
Koristelut voi jokainen tehdä sitten itse. Kirjojen koko on 11,4 x 16,5 cm.