Kun Maiju on taas nostanut postaustaan, ettei hän leimaa muille, niin kaikki tuntuvat siirtyneen minun kiusakseni. Olen nyt luvannut muutamalle, että leimaan, mutta jatkossa en leimaa kenellekkään. Mieluummin antaisin kotonani jokaisen leimata omilla musteillaan ja papereillaan itse tai pitämilläni kursseilla se on mahdollista myös minun papereilla ja musteilla.
Jos haluatte saada paljon leimattuja kuvia, niin sitä varten on oikein perustettu blogi, jonka löydät täältä.
Siellä on ohjeet kuinka leimaat, jotta kuvista on parhaiten hyötyä myös jatkossa. Sinun ei siis tarvitse sijoittaa kuin esim. kahteen uuteen leimasimeen ja saat tilalle yli sata kuvaa. Samalla saat koettua millaista on leimata paljon kuvia ja kuinka kaikki eivät mahdollisesti aina onnistu ja saat leimata uudestaan.
Olen toki sijoittanut paljon rahaa leimasimiin ja se on ollut minun ratkaisuni, mutta se vastineeksi saatu raha ei korvaa sitä menetettyä aikaa ja kuitenkin minä suhtaudun tähän harrastukseeni yhtä vakavasti kuin viralliseen työhönikin.


                                                      Photobucket