Katselin eilen Sinellin sivuilta, että sinne oli tullut aivan ihania kiekuraleimoja (rullaa alas, että näet kaikki uutuudet) ja mun oli sitten pakko rientää sinne heti aamusta. Tosin olihan paikalla pari tuttuakin... Seija ja Raisa
Sinelliin on tulossa aivan ihania Reprintin kukkasia ja haaraniittejä parin viikon päästä, siis huhtikuun lopussa. Arja siellä pähkäili, että mitä värejä mahdettaisiin haluta... ja sain sen verran sanottua, että näitä me halutaan kaikkia sävyjä ;-D
1451656.jpg
Tässä lähikuva vielä, kukkasia on paketissa 32 kpl ja hinnaksi näille tulee 3,50e, ja haaraniiteille 4,60e (sydämet, kukkaset ja tavalliset), joita on 50 kpl. Minusta kiva, että kukkia on monen muotoisa samassa paketissa ja sävyt ovat hyvät. Sopii Reprintin nauhojen kanssa hyvin yhteen.
1451659.jpg
Tuula taas esitteli minulle uusia papereita ja leimasimia varten tehtyjä palikoita.
1451658.jpg
Palikat oli hiukan vaikea kuvata, mutta siis muovilevy on ohut, 2mm ja siinä on keskellä tuollainen otin, mistä pitää kiinni. Mä valitsin nuo kaksi isointa kokoa 10 x 15 cm (4,90e) ja 15 x 17 cm (8,80e). Kävin ensin takahuoneessa testaamassa, että kuinka Magnolian leimaaminen tällä sujuu. Hiukan vaan olin epäileväinen, mutta testaus osoitti tämän olevan hyvä systeemi. Näitä on siis 5 eri kokoa.

Ja sitten ne mun pienet ostokset ;-D
1451660.jpg
Eikös olekkin makeet kiekurat?