Minäkin olen ihastellut niitä nauhakasseja, joita nyt moni on hommannut. Idea on hyvä, mutta en pitänyt ideasta, että se on kassi, siis pehmeä. Ja vaikka sitä sai kovetettua hiusten kuivaajalla, niin silti olen epäileväinen kovuudesta ;-D
Helille tätä asiaa juttelin, että mitähän keksisi ja hän antoi minulle purkin Kellogg'seja, johon mä porasin reikiä.
1385592.jpg
Ihan ensin hioin vielä sisäpuolella olevat rosot pois ja loppuja paukuttelin vasaralla. Sen jälkeen tuttua vihreää maalia perään
1385594.jpg
ja vielä eyelettejä kiinni reikiin, ettei rosoisuus rispaannuta nauhoja
1385598.jpg
ja tarkkaan laskin reiät, ei jäänyt yhtään yli ;-D
1385599.jpg
Lisäksi sain yhden Ikeasta ostamani lasipurkin nauhoilta kukkasille ja nyt nekin on kaikki käden ulottuvilta.
1385600.jpg
ja pieni kurkistus mun askartelunurkkaan
1385604.jpg
jossa siis rullissa olevat nauhat on koreissa ja korien reunoissa roikkuu kuviosaksia, teippiä, Qk nestisstanssit. Pöydällä on kukat, nauhat, pakki ja vielä pari rasia tornia, joissa pieniä koristeita.
Vielä täytyy vissiin tuohon ikkunaluukkuun laittaa jonkinlainen naulakko tms.
Enemmän kuvia täällä.