Serkkuni sai eilen tyttövauvan ja koko perhe voi hyvin. Mä tiesin jo aamusta heidän lähteneen laitokselle, mutta en vaan sitä vauvakorttia saanut aikaiseksi.
Siis mietin kyllä kumpiakin vaihtoehtoja, mutta ei ne tuntuneet hyviltä. Eikä tunnu vieläkään. Siis minusta Magnolian Pauline teki kiusallisen tempun, kun on nyt tehnyt aivan ihanat vauvaleimasimet ja enää mun aiemmin hankkimani ei tunnu missään. Mä tarkoitin omallani sitä nallepukuun puettua, jota olen vauvakorteissa käyttänyt. Joutuu varmaan tekemään tilausta... ;-D
Tämän kuvan olen sitten hankkinut pelkkänä kuvana Astridilta ja sekin tuntuu nyt lähinnä 1-vuotiaalle sopivalta kortilta, kun on ne "oikeat" vauvat nähnyt.
1228759.jpg
Taustapaperin olen taas tehnyt itse leimaamalla värilliselle kopiopaperille. Musteena käytin Distress ink:ä ja kukkasiin viimeksi vähän vettä perään, että kukkien väri on aavistuksen tummempi kuin itse paperi.