Sain eilen paljon postia, leimattuja kuvia ja myös Finnstamperin tilauksen.
1081791.jpg

Olin ymmärtänyt tuon Tack 'n peelin käyttötarkoituksen väärin. Tosin vika on ihan minun, en lukenut sitä loppuun asti.
Eli aiemmin olen käyttänyt ez mountia, joka liimataan leimasimen taakse ja suojapaperin poistamalla sen voi kiinnittää muovipalikkaan. Oletin tämän olevan samanlaista ja kun pala on vaan 10 x 16 cm, niin pidin sitä tuhlauksena.
Kuitenkin tämä liimataankin muovipalikkaan kiinni ja suojapaperin poistamalla saat palikkaan kiinni minkä tahaan kumileimasimen, joka ei muuten pysyisi kiinni missään.
Oikein hyvä tuote siis, että jatkossakin kannattaa lukea käyttöohjeet, mutta myönnän, että mun pitää päästä vaan heti töhöttämään ja siinä se.
Ja tuosta mustetyynystä. On oikein todella hyvä musta (kirkas ja tumma) ja takuuvarmasti vedenkestävä. Jäi mun uusiin leimasimiin niin hyvin kiinni, että ei lähtenyt irti. Tosin kokeilin vaan pyyhkiä vauvan peppupyyhkeillä enkä millään muulla. Mä koin, että se Craftersin kuumennettava musta on mulla jotenkin harmahtava tai siis se ei ole enää niin syvä musta, jota jossain välissä kaipaan ja kun olen vertaillut sitä tuohon Versa fine -mustetyynyyn, niin ero on kuin yöllä ja päivällä.