Hiukan oli aamulla lähtövaikeuksia, kun messuille suunnattiin. Auton ovet olivat jäätyneet tiivisteistään kiinni, mutta Riiviö kömpi sitten takaluukun kautta sisään avaamaan ovet. Joskus olen sen joutunut tekemään myös itse, mutta onneksi nyt oli apulainen mukana.
Helin ja Eepit tapasin ovella, hiukan ennen messujen aukeamista, kuten oli suunniteltu.
Aika pieni oli Kädentaito 2007-osuus messuilla, mutta kyllä mä sieltä omani löysin.
Ihan ensimmäiset ostokset tein Wennströmillä, josta löysin tämän kuvioleikkurin.
1082688.jpg
Sitten ostin Sinellistä ruutunauhaa, kivan jouluiset värit, mutta mä voin käyttää näitä ympäri vuoden, jos riittää...
1082685.jpg
Sitten Charlotassa tiedettiin meitä jo odottaa... Maiju oli kertonut meidän tulevan tänään.
1082680.jpg
Aiemmin ollaan kokeiltu kohopastaa ja musta se vaikutti sottaiselta jutulta, mutta ostin nyt kokeeksi kuitenkin parit purkit. Katsotaan mihin näillä kykenen vai kykenenkö mihinkään.

ja Skräppikulma oli myös uutena yrittäjänä tavata.
1082687.jpg
Ostin viimeiset tällaiset kukat, mä olen vallan hullaantunut näihin kukkiin. Muutamat kivat paperit oli kanssa saatava. Kertoivat, että heidän psotikulunsa tulevat vielä muuttumaan asiakkaille mukavimmiksi ja isot/painavat paketit tullaan lähettämään matkahuollon kautta. Jään siis odottamaan sitä.

Angelasta ostin jouluisia papereita kirjasen ja ruutunauhaa, yllättäin.
1082678.jpg

Muita ostoksia sitten oli vähäsen...
koristeet ikunaan, jotka on tehnyt Riiviön koulukaverin äiti
1082683.jpg
ja kahvipöytään
1082682.jpg
Jää itselle enemmän, kun niin moni on tälle sanalle allerginen ;-D

Kameraa ei mulla ollut matkassa, tai siis kamera oli kyllä, mutta muistikortti oli jäänyt tietsaan kiinni. Helin kameralla on sitten kuvattu Riiviön uudet hiusvenkulat ja mun bongaamat lehmät. Eläimet käytiin meinaan viimeisenä läpi, kun pojille oli luvattu. Me Riiviön kanssa vaan ei kauaa voitu olla, kun Riiviö on allerginen ainakin hevosille, koirille ja kissoille. Muita eläimiä ei olla ehditty testata näin.

Nähtiin myös tuttuja paikan päällä. Tarja kävi koputtamassa olalle, että oletko Taava ja olinhan minä. Tarjan kanssa ollaan meiliä vaihdettu tässä jokusen kerran. Anita moikkasi meitä, kun pidettiin lapsille (ja itselle) pientä evästaukoa. Ira oli kanssa paikalla ja yllättyi nähdessään minut rattaiden kanssa. Eeppiä siinä kuskasin, ihan vanhasta tottumuksesta meni.