Kävin tänään Hyrylän uimahallissa Riiviön kanssa uimassa ja me tavattiin siellä meidän kaveritkin. Oltiin valittu tämä paikka siksi, että se on puoli välissä matkaa molemmille ja päivä nyt oli vaan molemmille sopiva. Kun pääsimme hallille, niin Fortum tarjosi tämän päivän uinnit. Asiaa ei vissiin ollut mainostettu missään, koska väkeä ei ollut kovin paljon. Altaaseen mahtui hyvin.
Sain kokeilla sellaisia vesijuoksukenkiä, jotka tosin nettiä selaillessani osottautuivat jalkavastuksiksi. No, mä istuin altaan reunalle, laitoin ne jalkaan ja pulahdin altaaseen. Ei mulla mitään juoksuvyötä ollut, vaan juoksin noilla vaan ja se oli hieno homma. Piti jännittää vatsalihaksia koko ajan, että pysyi pystyssä eikä kellahtanut mahalleen. Noista mä voisin tykätä, täytyy pitää silmät auki. Uimahallilla ne maksoi 35e.
Mä haluaisin vielä kokeilla sitä vesispinningiä, josta olen vaan kuullut. vesi on siis mun elementti ;-D