Viime perjantaina tuli uusin Novita ja mä nappasin sen mukaan mökille, että näytän Mammalle. Onhan mulle sanottu, että mitä sä sitä tilaat, kun et osaa neuloakkaan. En onneksi ole koskaan väittänytkään osaavani, mutta jos oikein kovasti haluan, niin voin ainakin yrittää.
Nyt löysin minun silmääni ihastuttavan mallin sivu 38, jossa luki aloittelijalle. Oli sitten lauantai aamuna kiire kylille ostamaa aineita ja aloitinkin sen teon jo lauantaina. Hidashan mä olen lukemaan ohjeita ja hiukan jouduin soittamaan Mammalle lukemisen ymmärrysohjeita, mihin velipoika lohdutti... ethän sä osaa kutoa, mutta onneks edes Halloween on tulossa.
Tänään päätin, että en lähde töihin ennen kuin tämä on valmis
984647.jpg
ja vielä mulle jäi aikaa. Ok, on päättelemättä ja solkikin hommaamatta, mutta väittäisin olevani voiton puolella. Kuvassa ei vaan näy kaikki kimmellys, jota Novitan langoissa Amor ja Paola on.
Tällä on siis tarkoitus peittää mun allit, jotka tuo kotelomekko jättää näkyviin. Edessä on ainakin pikkujoulut ja eihän sitä tiedä viettääkö Mamma 60v-juhliaan joulukuussa... ja ne Halloweenitkin ;-D
Riiviö odottaa saavansa sen seuraavan sivun Amorista tehdyn hihattimen vai mikä lie onkaan.