Tänään oli se suuri päivä ;-D
Meitä oli koko Sinellin askarteluhuoneellinen täynnä ja kokeiltin esim. BigShotin käyttöä. Lisäksi  Riitta näytti kuinka saa puupalikallisella leimasimella leimattua juuri haluttuun kohtaan. Sekin varsin yksinkertaista, mutta eipä ollut tullut edes mieleen.
Lisäksi mun toivomuksesta Lehtipöllö näytti kuinka teepussitaittelua toteutetaan. Jospa mä vielä siihenkin jossain välissä repeän ;-D
Mä leimailin myös kuvia säästöön, esim poroja ja joulutähtiä.
Olipas taas kiva porukka paikalla tai ainakin mulla oli hauskaa. Kiitos kaikille.

Ingrihda tuli mun kyydillä ja samalla saatiin mun ja Riiviön tilaus Paperikierteestä kotiin.
Mun osuus tässä
940765.jpg
ja Sinellissä pyörin kolme kertaa ympäriinsä, että mitä mä tarvitsen. Siis saanen huomauttaa, että tarvitsen, en vaan halua ja päädyin näihin
940766.jpg
Nuo tekstipaperit on Sinellin uutuuksia, joissa on Petteri punakuonon sanat, Porsaita äidin oomme kaikki ja viimeinen paperi on Hyvää joulua. Tottahan mä sitten ostin possuleimasimen, kun muuten ei voi olla porsaita äidin oomme kaikki. ;-D