Eli kuinka sanon asioita omalla kielelläni.

1. Siskoni punainen mekko mahtuu myös minulle.

Mun siskon mekko mahtuu myös mulle (tosin jos mulla olis sisko, niin tuskin mahtuis ;-D)

2. Tarvitsetko apua kirjoitustehtävässä, jonka maantiedonopettaja antoi?


Tarttetko apuu läksyis, jotka ope anto? (Ihan kuin mä nyt tietäisin Riiviön läksyt näin tarkkaan, se pyytää apua, jos tarttee ,-D)


3. Hyvä on, tehdään niin kuin sinä ehdotit.


Ok, tehään ninku sanot. (Tämäkään ei kyllä osu mulle, mä harvon teen niin kuin joku muu sanoo ,-D)


4. Isäni äiti kertoi hakevansa meidät noin kello 17.45.


Mummo hakee meiät varttia vailla kuus. (Tosin mun mummo on kuollu jo ajat sitte, et sehän nyt ei hakis ketään ;-D)


5. Matkustinkin Helsinkiin linja-autolla, koska myöhästyin junasta.


Mä missasin junan, joten tulin bussilla (tosin mähän en käytä yleisiä, joten olisin tullut omalla autolla ;-D)


6. Oletko nähnyt missään isoveljeni matkapuhelinta?


Ootko nähnyt Enon kännyy? (Mä kysyisin tätä vaan Riiviöltä ;-D)


7. Ostitko sen hameen, jonka näimme viime viikolla Hennes&Mauritzissa?

Ostitko hameen Henkalta ja Maukalta? (ei mua oikeasti kiinnosta, kun en olis edes nähnyt koko hametta. Mä en käy vaatekaupoissa huvikseen enkä paljon tarkoituksellakaan ;-D)

Mun oli ihan pakko lisätä nuo suluissa olevat jutut, kun muuten tässä ei ollut musta mitään hauskaa. Muuten nappasin tän Tiinan blogista.
En haasta ketään, ottakoon ken tahtoo:)