Mä olen tosi vähän tehnyt mitään eläinaiheisia kortteja eikä näistäkään toinen kuulu eläimiin, mutta jäin nyt tähän tyyliin jumiin. Kaipa mä tosissani alan tehdä scrapbookingia meille, mä voisin verrata tätä siihen ja ainakin nyt on ihan jees fiilis.
Tässä siis kissakortti
786525.jpg
ja tässä perhonen
786526.jpg
Mä jo mietinkin aiemmin, että mihin laitan kaikki nuo taitetut A6 -korttipohjat, mutta näissä tuntuu mukavalta näin päin. Jos kyllästyn tähän, niin sitten leikkaan Sizzixillä palasiksi.
Tosin yhden asian olen jo ehtinyt huomata eli kun olen ostolakossa, niin jotain aikas pientä puuttuu, ihan näitä uusia kortteja ajatellen... Mutta mä olen kovana enkä osta, teen vaan tähän listan, että muistan mitä tänään jo ajattelin ;-D

Yritän suosia tässä hiukan kaikkia käyttämiäni suomalaisia kauppoja, koska ostaminen eri kaupoista on kaikkein hauskinta.
Sizzix stanssi dokumentit
Sizzix stanssi neliöt
Sizzix stanssi ympyrät
serviettejä esim. tällaisia tai tällaisia (näissä lähinnä tuo yksinäisyys vaikutti)
Paperikukkia
Scrapbook -papereita
Keiju -leimasimia joko nro 1 tai nro 3
Distress Ink -värejä... vihreä ja/tai sininen

Tuo mun kuukausittainen askarteluraha taisi sitten jo ollakkin tässä, että syyskuu on käytetty ;-D