Tänään kävivät siis mun kaverit, joille tein Britatorttua. Me kyllä syötiin koko kaukku ennen kuin mä ehdin ottaa siitä kuvaa.
Sain jotain aivan uskomattoman ihanaa, jota en ole ennen nähnyt. Kiitos Maikki.
Mitäs tykäätte mun uudesta liitutaulusta?


Olipas kaveritkin sitten lukenet mun blogia, ajatusten lukijoita ne tuskin kuitenkaan ovat...
Sain siis uudet silmälaput ja nämä onkin tyylikkäämät kuin mun entiset kadoksissa olevat, vaikka dermosilin nämäkin ovat. Mukana pussissa oli myös parit korvatulpat.
enää ei mulla ole Horatiokiehkuraakaan, kun hiukset ovat kasvaneet luvattoman pitkiksi. sain siis pompuloita ja nipsuja.
Mutta vielä, eikä suinkaan vähäisin osuus, on kuviopaperia.

Mulla on tuota samaista paperia kokoa 12" x 12", mutta en ole ollut siihen kovin tyytyväinen, koska se on liukasta ja kiiltäväpintaista. Jotenkin se ei ole sopinut kaikkiin tarkoituksiin, mutta tämä on nyt sitten mattapintaista ja just sellaista kun halusin. Kiitos Piitu ja Cami.