Mä olen pahasti allerginen nikkelille ja kromille. Joidenkin työvälineiden kanssa se tuottaa aika ajoin ongelmia, kun niitä tarvitsee käyttää paljon ja sitten kuitenkaan ne ei sovi mun käsille. Ei ole kiva, kun mulla ihan alkaa muodostua rakkuloita käsiin, joista loppu peleissä valuu jotain nestettä.
Lisäksi mulla on bambuisia sukkapuikkoja, mutta bambuisista virkkuukoukuista en kamalasti ole tykännyt. Siis joo, kyllä mä virkkaan niillä, kun on pakko, mutta pieniä kokoja ei niissä ole tullut vastaan. Isothan onkin muovisia ja niiden kanssa ei ongelmia.
sain neuvon meidän duunin rempalta, että laitan kutistesukkaa ja näin tein.
Tässä kuvassa sukat kutistusta vailla
738593.jpg
eron huomaa tuosta virkkuukoukusta, että hiukan löysyyttä on.
Tässä sitten kutistettuna, käytin kutistamiseen kuumailmapuhallinta.
738594.jpg
Kutistesukkaa saa eri kokoja ja -värejä esim. Biltemasta.