Meemi: Mistä bloginimesi on peräisin?
Blogistania on täynnä mitä mielenkiintoisempia bloginimiä.
Mistä ne ovat peräisin?
Mikä on niiden tarina?
Mikä on sinun tarinasi? Oliko sinulla vaikea löytää/keksiä blogillesi nimi?Kerro blogisi nimen ja/tai nimimerkkisi tarina ja haasta kolme muuta tekemään samoin.

Oikea etunimeni tai osa siitä on Taava. Kun reilut kaksi vuotta sitten mietin toiminimeäni, niin halusin siitä itseni näköisen. Ensin mietin, että se olisi TaavaMainen, mutta kun niin monelle olen joutunut selittelemään etten ole Paavo, Taavi, Aava tai joku muu vastaava vaan Taava ja Nainen, niin siitä TaavaNainen. Riiviö on taas meidän neiti, jota en halua nettimaailmassa kutsuttavan omalla nimellään. Hän olisi halunnut jo olla osa toiminimeä, mutta siihen en suostunut, niin tässä pieni myönnytys.

Kerron vielä, että kerran varasin puhelimitse laivareissua Tallinnaan ja sinne oli lähdössä kaverini Maikki molempien lapsiensa kanssa ja minä Riiviön kanssa. Kerroin meidän kaikkien nimet ja luettelin henkilötiedot ja sitten kundi siellä toisessa päässä sanoi, että tehän pääsette perheristeilylle ja säästätte rahaa. No, enhän mäkään sitä siinä vaiheessa miettinyt vaan olin tyytyväinen, että kerrankin tarjottiin alennusta pyytämättä.
Kun pääsimme sitten satamaan, niin selvishän se perheristeilyn tarkoitus, kun mä olin taas Paavo. Eivät kyllä veloittaneet meiltä lisämaksua, vaan niin sitä lähdettiin sitten naisparina reissuun ;-D
Tälle on jokusen kerran naurettu.

En haasta tähän ketään, kun haasteita taitaa olla niin paljon jo liikkellä. Saa ottaa, ken tahtoo.