Ollaan Riiviön kanssa oltu viime sunnuntaista tähän päivään asti täysihoidossa Kartanokylpylä Kaisankodissa Espoossa. Meillä oli siellä ohjattua ohjelmaa; pallo-, vesi- ja keppijumppaa, askartelua jne.
Oikein mukava loma viikko, kun ei tarvinnut itse laittaa ruokaa eikä siivota.
Sunnuntai meni hiukan totutellessa paikkaan ja muihin kanssa lomalaisiin. Maanantaina kuntoilun lisäksi siellä järjestettiin Tiffanytyökurssi, jota olen ajatellut joskus kokeilla ja nyt siihen oli loistava tilaisuus.
Tässä hion lasia, jossa epäilivät mun kynsien lyhentyvän, mutta ei sentään.
678414.jpg
Tässä minun ja Riiviön enkelit tinausta vailla
678415.jpg
ja valmiit työt
678416.jpg

Lisäksi kylpylän vieressä on Karmeliittaluostari, jossa on siis 4 kansainvälistä nunnaa ja 2 noviisia. He eivät kunnolla osaa suomea, mutta hartaustilaisuuden pitivät suomeksi joka päivä klo 16.30.
Luostarissa en uskaltanut kuvata, vaikkei siellä sitä oltu erikseen kielletty. Tässä pihalla oleva patsas.
678418.jpg
Matkaan mukaan olin myös ottanut helmiä, joten parit spiraalikaulakorut syntyivät tällä reissulla. Meitä kävi moikkaamassa Maikki, Iitu, Tiina ja Piitu.
Sen verran täytyy sanoa, että tuo pallojumppa oli mulle uusi kokemus ja mä tykästyin vallan. Soittelin jo aiemmin Mammalle, että käyppäs hommaamassa meille sellainen nyt juhannukseksi. Siispä olemme menossa mökille jumppaamaa, joten
                           oikein hyvää juhannusta kaikille!!