Tänään pyhitin päivän osin atc-korteille, tälle mun ja Sannan vaihdolle. Laskin äsken pikaiseen, että mulla on valmiina 43 kpl... ei siis aivan puolessa välissä vielä, mutta suht hyvällä mallilla kuitenkin, vai?
Sanna on kyllä jo tehnyt yli 60 kpl, että perässä ollaan, mutta uskon meidän pysyvän tässä uudessa aikataulussa hyvin kiinni.
Osallistuin myös Tiinan aakkosvaihtoon. Olen jo keksinyt T-kirjaimesta teeman, vaikka ensin yritinkin ehdottaa Taavaa :-P Siis ne on jo puoliksi tehty, kun suunnittelupuoli on valmis.
Vakaasti uskon kyllä, että näiden jälkeen palaan atc-kortteihin vasta syksyllä. Mä olen hiukan tuulella käyvä ja aikansa kutakin, olen kohta valmis siirtymään muihin aiheisiin.
Tässä vielä kukkakimppu, joka eilen lähti omistajalleen...torstaina mä niitä tein, kun odottelin kakkupohjan paistuvan.
470147.jpg