Siis ensin mä kirosin, kun posteljooni tuli ovella vastaan ja mä olin menossa töihin. Siis en olisi ehtinyt postiin pakettia hakemaan ja viikonloppu tulossa, voiko pahempaa tilannetta olla?
No, onneksi paketti on nyt noudettu kotiin, tilanteet muuttuu joskus yllättäin.
Postipaketista löytyi tällainen paketti (olo kuin jouluna)
373211.jpg
ja paljastuihan se lopullinen tulos viimein
373212.jpg
Kuva on hiukan huono, tuo kimaltava oikea alareuna on lehmäheijastin!! Ja 3d-kuvia on 3 arkkia, mä vaan päälimmäisestä hiukan reunaa teille näytän... Ja nuo vaalean punaiset keskellä on Bath buttereita, joita en ole edes ennen nähnyt. Vihreitä ihani kuviopapereita, niitä täytyy testata tänään vielä.

Kortin takana lukee näin;
"Möö!
Täältä tullaan taas :)
Ekan paketin lähetin ihan sokkona :D
Tätä olenkin sitten enempi miettinyt etukäteen.Tunnustan käyneeni sivuillasi "nuuskimassa" vasta nyt. Kaikkea ihanaa osaatkin tehdä... huoh...
Toivon, että pidät paketistasi.
<3:lla Say:si :)"

Siis mä menin aivan sanattomaksi ja uskotteko, ettei sitä usein tapahdu? Aivan liikuttunut olen tästä paketista, joskin edellinenkin oli ihan mun juttu, mutta tämä vielä enemmän. Kiitos kaunis!!

Mutta sen verran etsivääkin mussa muka piilee, että yritin tutkia, mistä tämä paketti on tullut... postileimaa tutkailin ja blogeja lueskelin, mutta ei, en mä keksi. Jossain takaraivossa kuitenkin joku muistuttaa, että johonkin mä olen törmännyt.
Minä, se malttamaton ;-D