Odotan nyt kakun noutoa ja eilen jo aloitin houkuttelemaan, että haluisko joku nyt harrastaa vaikka kaksinnaimista ja lähteä sen nojalla mun kanssa Sinellin ja Eurokankaan Häätapahtumaan Petikkoon, joka on tänään klo 10-16?
Muahan siis ei saa vihittyä millään, mutta mielelläni järjestäisin jonkun toisen häät alusta loppuun, tarjottavineen päivineen. Harmi vaan, että munkin kaverit alkaa olla järjestäin kaikki vihitty. Uteliaisuuttani menisin Sinellin uusia ideoita ja tuotteita katsomaan, mutta enpä saanut kaveria mukaan... Riiviökään ei halua lähteä.
Eikö kukaan??

Edit:
Siis Maiju ja Tiinahan lähtivät mukaan, ne vaan piti mua jännityksessä eilisestä asti! Meillä oli niin hauskaa, että nuorennuttiin kyllä taas monta vuotta, kun räkätettiin urakalla.
Sinellissä oli todella paljon porukkaa ja siellä oli todella näitä naimisiin haluavia, jotka olivat onnistuneet saamaan tulevat miehensäkin mukaan. Tosi ihanaa!
Arja oli laittanut erilaisia työpajoja ympäri kauppaansa ja kyllä sielä sai uusia kivoja vinkkejä, kaikkea, kun sai kokeilla. Mä ja Tiina ilmoittauduttiin myös Hauskat fontit- kurssille.
Mun vähät ostokset on tässä ja huomatkaa Sinellin kynä-avainkaulanauha.
386589.jpg
Ja emme tietenkään voineet olla poikkeamatta Riitalla, kun sinne asti oltiin päästy, mutta nyt mä vaan ostin tällaisia kangaskukkasia, jotka tosin purin jo innoissani.
386588.jpg