Sain aamulla puhelun Ups:lta, että teille olis paketti, oletteko kolmen jälkeen kotona? Juu, lupasin olla, mutta jäin vaan puhelu jälkeen suu auki, että en mä mitään ole tilannut, et mitähän mulle on tulossa? Kello oli silloin vähän yli 9 ja mä kun en tunnetusti ole mitenkään maltillinen odottamisen suhteen.
Onneksi oli kertonut kuskille jotain järkevääkin, että olen siis koko päivän kotona, niin äsken sitten soi ovikello ja olinhan mä tilannut jotain, mutta kun muisti pätkii hiukan...
Maijun vinkistä päädyin tilaamaan käyntikortteja, kun melkein ilmasia olivat.
Mitäs tykkäätte? Laitoin tarkoituksella kuvan näin pieneksi, kun lähinnä väriä vaan teidän tarvitsee ihailla ;-D
384672.jpg
Tilausta muuten katselin ja toimtius päiväksi on kyllä valittu 12.2., mutta hienoa vaan, että olivat ajoissa.