Maiju se ihmetteli aiemmin, että mitä iltavuorolainen tekee kotona? Niinpä, mun olis pitänyt olla tämä viikko illassa ja eilen olinkin, tänään päivässä ja loppu viikko kotona. Jos tämä tilanne päättyy onnellisesti, niin mä kerron teille muillekin mistä näissä kengissä jne on oikein kyse. Tarina on kuitenkin pitkä ja oikukas, tosin asioillahan on aina kaksi puolta.
Riiviö tulee huomenna Mammalta kotiin, Z-junalla, jolla kulkeminen on kuulemma sika siistii. On siinä tietty pointtinsa, mä en ole testannut oikorataa vielä ja kun niin tykkään Puntollani ajella, etten usko ihan heti testaavani.
Mutta se tämän illan sato on tässä
327499.jpg
Kuva taas vääristää, sinisten kukkien keskusta on kirkas ja kirkkaissa on sininen keskusta. Lehdet siis jäi nyt tekemättä, kun uni jo tulee silmään. Ehkä mä kokoan näistäkin mansetin, kun mulla on keittiössä lakattuja puun kappaleita, joista puuttuu siis mansetti ja tuikkulasi. Nyt ne vielä makaa nurin päin, joten en saanut kuvaa tähän hätään.