Riiviöllä ja veljelläni on vissiin huoli, etten mä osaa tehdä kuin sukkia ja töppösiä neuloen, joten sainpa sitten oikein kirjan opettelua varten.
293482.jpg
Kirjassa on kyllä hyvät kuvalliset ohjeet, mutta tässä nyt erilaisia palmikoita
293486.jpg
Siis lankojen kanssahan mä olin joulun viettoon menossa, mun pitäs ne pääkallolapaset opetella tai lapaset yleensä. Täytyy vissiin ottaa tämä kirja mukaan, että Mamma voi neuvoa muutakin.
Toinen kirja ei sitten ollutkaan mulle, vaan Piitulle Ristipistomalleja yli 1000 kpl, joka mulla jo onkin. Molemmat kirjat maksoivat 229kr eli ei paha.
Pidän kirjojen ulkoasusta, siis kovat kannet, mutta silti kierre-systeemilla sivut kiinni, joten kirja pysyy hyvin auki tarvittavasta kohtaa. Mulla on eräitä helmikirjojakin samalla tyylillä, niin ohjetta voi seurata työn edetessä.