Mä olen kaivannut mini cd:tä, mutta niiden saaminen on ollut hankalaa ja hinnaltaankin ovat arvoikkaita, joten kauppaan ovat jääneet, myös Tallinnan päässä.Ja syy, että mksi niitä olen kaipaillut, niin käyttäisin tavallisiin taiteuttuihin A6-korttipohjiin, koska ikäväkseni huomasin, että kun tein tavallisia neliön mallisia cd-kortteja, niin muut eivät sitten ihmisiä enää kiinnostaneetkaan. Jokunen on A6- kortti siis makaa tuolla huvikseen...
Eilen sitten ystäväni Maikki soitti, että nyt olisi kovalevyistä purettuja levyjä just sun tarpeeseen. Sanoinkin, et ota 100 kpl, mutta kassillinen niitä tuli ostetuksi. Ensin hiukan epäili, et miten voin ostaa niin paljon, kun en ole edes nähnyt mitä hän tarkoittaa? No, Maikki on kyllä mun kanssa osallistunut korttitalkoisiin, että hän kyllä tietää, et mun tekotavat jne, joten luotin hänen makuunsa enkä suotta...
240228.jpg
Tästä kortista vielä puuttuu kimalleliima ja kulmakoristelu, mutta siis alku ei hassumpi ja tuo metallilevy sopii juuri näihin kortteihin.Eikä kyllästytä ehkä enää niin kuin nämä...
240235.jpg